Sivut

maanantai 20. tammikuuta 2014

Kotiinpaluu a la Putous

Tiedättehän, että olen ollut tässä lähemmäs kaksi viikkoa yksin lasten kanssa Vesan ollessa työmatkalla Kiinassa ja Pohjoismaissa. Tänään Vesa palasi vihdoinkin kotiin. Eilen illalla juteltiin Onnin kanssa kuluneista viikoista kolmistaan ja sanoin Onnille, että meillä on ollut hauskaa ja äiti on tehnyt teidän kanssa kaikenlaista. Eikös äiti olekin kiva? Onni totesi siihen, että: "Joo, mutta ISI on kyllä mun kaikista paras kaveri, isi pelaa mun kanssa viikinkipeliä ja pleikkaria..."

Kiitos Onni :/  Tiedän, että tosiasiassa äidin kanssa on ollut kivaa ja tykkäät myös äidistä :) Kuitenkin tämän Onnin kommentin, oman väsymyksen ja lauantaisen Putous -ohjelman jälkeen huomasin, että moni Vesan poissaoloon ja paluuseen liittyvä ajatus voidaan pukea sanoiksi Putouksen sketsihahmojen sanoin. Tunnistatko Putous -sketsihahmot ja löytyykö minun suosikkihahmojeni listalta sinun suosikkisi?

*   *   *

Kuule Onni, kun mä en nyt voi sulle tässä isiksi muuttua. Mitä siitä nyt tulisi jos minä haluaisin isin tänne ja Emma haluaisi isin tänne. Ei tää elämä nyt mene niin, että isi on aina täällä...

Mie soitin Mariannelle tai Marskulle niin ku tääl meil'päin sanotaan ja sanoin sil' et jos miun ukko ei tuu nyt kottiin, niin mie romahan. Kyl mie tiiän et miulki on oikeus miun omiin asioihin. Miul on hitokseen raskasta hoitaa kaikki yksin...

Mä sain ihan huikeen idiksen. Olis niinku joku tyyppi, vaikka Vesa ja sit olis sellainen kone, johon ihmiset menis sisälle ja sit se kone siirtäis ihmiset toiseen paikkaan. LENTOKONE, huikee idis. Sit ku se tyyppi tulis mä kelaisin et huikee meininki, mitä jäbä duunaa...

Pitäskö mun tuntee sut jostain? Kuka sä oot? Sä et oo ollut täällä kahteen viikkoon, mä en voi tietää? Pitäskö mun tuntee sut? Hyi, pakko lähtee pois kotoa räätälimarkkinoille erittäin hyvän ystäväni Mariannen kanssa...

*   *   *

Nimimerkki: Antsku voittoon!!




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti